Schimbări culinare…


Rezultatul ultimelor mele analize este îmbucurător per ansamblu. Dar am găsit un indicator care m-a neliniștit: nivelul crescut al trigliceridelor. Drept urmare am luat atitudine și am decis să fac schimbări. Am rărit mesele cu carne sub diverse forme (salam sau fripturi) și mă străduiesc să consum mai puține paste și dulciuri. În locul lor, începând de aseară am adăugat în meniul propriu așa ceva:

diVersE 026

Masa din seara aceasta cu salată și puțină pâine graham a fost foarte delicioasă. Și, pentru a menține armonia ”elementelor” naturale, am sfârșit prin a savura într-un pahar prețios de cristal, o doză prețioasă de suc din mere absolut natural, Doctor Vitamin:

diVersE 028

 

Lasă un răspuns

