REFLECȚIE DE ZIUA MEA


30

În Certificatul meu de naștere scrie că m-am născut azi. Fac diferența între anul curent și anul înscris pe hârtia gălbuie și iese 30. Am împlinit 30 de ani! Wow! 30 de ani?! Da! Mi-am schimbat prefixul. Acum 15-20 de ani, când auzeam pe cineva spunând că are 30 de ani, mi se părea o vârstă foarte înaintată. În mintea de adolescent, această vârstă însemna expresia unei maturități desăvârșite. De unde?! : )))) Ei bine, am o vârstă foarte înaintată, dar încă mă simt (uneori) un adolescent energic ce trece prin această etapă care pare atât de lungă!  Totodată, simt că deja sunt bărbat, un bărbat puternic pe care dificultățile, piedicile, impedimentele, handicapurile și neajunsurile nu l-au pus la pământ și nu l-au determinat să capituleze în ringul vieții, ci dimpotrivă: să continue să lupte, să rezolve problemele, să creadă în el și potențialul cu care a fost înzestrat de Cel de sus, în ciuda altor păreri…

Simt că am ajuns la vârsta curajului de a-mi stabili obiective și acțiuni mari, de a crede muncind la visele și aspirațiile mele, chiar dacă uneori e foare greu, mai ales când există umbre ce mă eclipsează subestimându-mi potențialul și încercând să mă descurajeze, iar ”luminița de la capătul tunelului” întâzie să emane fotonii ei prin întuneric.

Ceea ce diferă acum, comparativ cu anii trecuți, este că nu am reușit să ofer un răspuns concret la întrebarea: ”ce-ți dorești de ziua ta?”. În rest, e-o zi ca oricare alta. Primesc multe urări de ”la mulți ani!”, în loc de condoleanțe, fiindcă am rămas fără un an de viață, din totalul infim de ani. 

Lasă un răspuns

