Roboții cu deprinderi orientalo-mioritice


robotii

Iar am avut de-a face cu roboții! La stația Victoriei, unde am coborât din metrou pentru a schimba magistrala, o sete năprasnică m-a determinat să mă apropii de un robot, să scot 2,5 lei, și să comand o băutură răcoritoare. Am pus două bancnote de 1 leu și o monedă de 50 bani. Surpriză! Robotul a recunoscut că mi-a luat doar 50 bani! Am lăsat baltă robotul defect și am mers la altul. La celălalt, am pus 3 lei. I-a recunoscut pee toți, mi-a livrat băutura de 2,5 lei, dr restul…a ”uitat” să mi-l mai dea. Am plătit 5,5 lei pentru o doză de 0,33 ml de suc! Exagerat de mult.

Se pare că și invențiile occidentale au deprins comportamente orientale mioritice, pentru că, România a fost vreme îndelungată sub influența Imperiului Otoman și i-a copiat câteva trăsături… Sau, poate nu e atât de grav. E doar o eroare de funcționare a softului…

Lasă un răspuns

