La dentist (în limbaj moldovenesc)


fabian dragonu

Sunt foarte mulțumit de medicul meu stomatolog. Fiindcă face totul cu răbdare, profesionalism, nefăcând compromisuri, la prețuri mai mult decât rezonabile. Vi-l recomand cu toată căldura!

Sunt atât de mulțumit de el, încât am decis să-i dedic o poezie pe care am scris-o chiar eu:

 

Dinții o-nșeput să doarî

și m-am dus a mii-a oară –

la dentist, să vadă șe-i,

dintili șe doare care-i?

 .

Și m-a pus să m-așez jos

și mi-o spus că-i dureros –

dintili cu-o patî niagrî,

cu o plombî ca di piatrî.

 .

Că așe o pus nainte,

alt dentist șe fără minte –

o-ndesat o plombî niagrî,

să-l țin minti, să si piardî.

 .

Și-o făcut ghini di tot,

ăst dentist la cari-am fost.

Ăla la cari m-am dus

prost di tăt plomba o pus.

 .

Și vă spun și vouă acum

Di vă doare cum, ni cum,

Merjeți la dentistu-așesta

Că e priceput maiestra:

 .

Mâna sa șe calm lucriază,

Ghini tare vă freziază!

Dinții voștrii cu problemi

Vor fi faini pe oriși vriemi.

 .

Bani pria mulți nu vă va lua,

Da ghini foarti va lucra!

Veți fi tari mulțumiți,

la el o să reveniți.

Pentru programări sunați la numărul: 0767.705.339 (Dr. Fabian)

 

2 gânduri despre „La dentist (în limbaj moldovenesc)

Lasă un răspuns

