Experiment de 1 aprilie


PASAPOARTE - REGLEMENTARI

Sub ”patronajul” zilei de 1 aprilie, am mințit pe feisbuk spunând că emigrez. Am fost curios să văd câți din cei 426 de ”prieteni” (vai ce bogat sunt!) mă vor aborda pentru detalii. Câtor prieteni le va părea rău că părăsesc România. Câți mă vor întreba dacă am nevoie de ajutor. Au reacționat doar trei: unul, din SUA, curios, dar grijuliu, mi-a sugerat să mă gândesc bine la această decizie. Pe altul îl apucase nostalgia spunându-mi că emigrase (în Spania) acum 10 ani și că nu regretă decizia luată. Altul, era curios unde vreau să plec, fiindcă de Belgia s-a săturat și ar veni și el. 

Un experiment asemănător l-am făcut, tot pe feisbuk, un an sau doi în urmă, când ceream ajutorul ”prietenilor” mei în situația unei pene de mașină. Credeți că s-a sinchisit cineva?  

Lasă un răspuns

