O noapte de vis


luna la fereastra

Aseară a fost o noapte superbă! Am stins lumina și am realizat că nu voi dormi singur. Razele lunii creau o atmosferă deosebită din dormitor. Dacă un poet romantic ar fi fost aici, cu siguranță ar fi sacrificat această noapte pentru a scrie versuri iubitei sale. Cu siguranță și-ar fi imaginat scene din Luceafărul sau Romeo și Julieta. Eu, deși sunt romantic și scriu versuri, nu (mai) am cui sa dedic rimele mele…deci, m-am pus la somn în atmosfera de vis cu speranța de a visa iubirea vieții mele. Dar n-am visat-o. În memorie nu găsesc nimic. Nu am visat nimic. Poate la noapte…

Lasă un răspuns

