O plimbare nocturnă prin ploaie


Trafic_urban_pe_Magheru

Mi-am făcut și hatârul acesta: o plimbare nocturnă cu mașina. Seara acesta. Ploua mocănește iar mașina mea mânca bulevardul Magheru spre nord. Mașini? Destule. Dar circulația era acceptabilă. Am ajuns în apropierea Palatului Victoria unde nimic nu contrasta cu atmosfera ploioasă și mohorâtă din Piața Victoria. Am trecut pe lângă Palatul lui Becali pe a cărui fațadă e proiectată lumina albă, ușor verzuie (lumina lui Hristos?) a reflectoarelor și am mers până la Șoseaua Nordului, lângă Parcul Herăstrău. La un giratoriu am întors bolidul spre Calea Victoriei până la Universitate unde cădea aceeași ploaie liniștită. Am făcut dreapta și am ajuns la Palatul Cotroceni unde era aceeași liniște ca în Piața Victoriei. Am mers mai departe cu herghelia motorului, transpirată de goana pe străzile nocturne, până la Lujerului, în Militari, și am luat-o la stânga pe linia tramvaiului 41, pe lângă Steaua unde era aceeași liniște și apoi spre casă.     

Lasă un răspuns

