Un flash la miez de noapte


Ne-am schimbat. Trăim artificial, pe mess, feisbuk și yahoo. Avem preaa puțin curajul să fim noi înșine cu urletul interior lipsit de semnificație sau iubire.Dar oare vom avea parte și de o moarte artificială? Nu. Mă tem că fiecare din noi va muri cât se poate de autentic, de real și de natural, când sufletul nostru se va ridica spre Cel care Și-a pus autograful pe chipul și existența noastră. Probabil că vom regreta zilele când nu am trăit noi, când n-am lăsat să fim expresia propriei persoane, când am pierdut curajul să spunem că iubeam… Dacă moartea e atât de reală, de inevitabilă și de sigură, oare viața noastră de ce nu poate fi cel puțin la fel de reală, inevitabilă și sigură?

Un gând despre „Un flash la miez de noapte

Lasă un răspuns

