N-AM SĂ MAI BAT LA UȘA TA…


usaaa

Chiar de mi-e foame de iubire,

n-am să mai bat la ușa ta,

mai bine demn, întreg în fire,

chiar dacă mor de neiubire,

rămân tăcut cu clipa-mi grea,

n-am să mai bat la ușa ta.

 

Chiar dacă încă mă gândesc…

și încă nu te pot uita,

chiar dacă încă te iubesc,

chiar dacă încă te doresc,

n-am să mai bat la ușa ta.

 

vei aștepta, vei aștepta, un alt prinț să te iubească,

cât timp prelung la ușa ta

nu va fi nimeni să-ți șoptească,

că vrea cu dor să te iubească.

Vei plânge-amar…și viața ta

se duce iute spre mormânt

și dacă nu vei fi iubită,

spre bătrâneți vei scrie-un cânt,

c-ai fost iubită și-ai cedat

că te-ai oprit din luptat,

dar anii scurși nu-i vei putea

din loc iute întorcea.

N-AM SĂ MAI BAT LA UȘA TA.

 

Lasă un răspuns

