SCRISOARE CĂTRE MOȘ CRĂCIUN


mos craciun

Dragă Moș Crăciun,

Peste o lună vei umbla de zor să pui sub brad cadouri. Sper că nu e prea târziu să-ți scriu și cred că îți este suficient o lună ca să-mi aduci cadoul visat… Scrisoare clasică nu-ți mai scriu fiindcă s-a inventat blogul și feisbukul și poți citi mai ușor de aici. mai salvăm pădurile și-așa puține din România.

Știu că au fost ani în care mi-ai adus ce mi-am dorit, dar și ani în care am realizat că tu ai presupus ce mi-am dorit. Dar ai presupus greșit. Și nu mi-ai pus sub brad cadourile visate. Anul acesta vreau să fiu sigur că știi exact ce îmi doresc. Și nu, nu îmi voi face brad, fiindcă cadoul dorit de mine nu se poate pune sub brad, iar dulciuri, jucării, țoale și altele, asemenea lor, pot să mi le cumpăr și eu.

Ca să-mi faci o MARE BUCURIE, adu-mi cadoul pe care nu-l pot cumpăra: o iubită. Vreau o iubită în seara aceea frumoasă de colinde. Nu vreau să petrec Crăciunul singur.

Mulțumesc anticipat!

Lasă un răspuns

