DOREL A VRUT SĂ LOVEASCĂ DIN NOU…


dorel

Dorel e-un personaj național consacrat. E peste tot. ”Atacă” când nu te-aștepți. Uneori e-mbrăcat în salopetă ”no name”, alteori în uniforma cu însemne ale vre-unui serviciu de utilitate publică, alteori, în blugi și bluză de trening. Pe cât de stângaci și de nepriceput, făcându-te să te revolți la vederea operei sale cu consecințe păguboase, pe atât de hazliu, făcându-te să râzi, chiar de unul singur, oprindu-ți-se mintea-n loc la ”minunea” făcută de mâinile sale.

În dimineața asta, alarma de la telefon nu a fost atât de eficientă pe cât a fost Dorel care m-a căutat la interfon. M-am trezit cu…Dorel. Erau doi…Doreli. Unul din ei îmi spune că a venit să mă deconecteze de la rețeua de cablu și internet. Somnoros cum eram, l-am întrebat, nedumerit, ce a venit să facă?! În final, n-a mai trecut la acțiunea ”deconectării voluntare” în dreptul meu. A deconectat-o pe vecina. Căci la ea venise-ră, de fapt. Totuși, nu-nțeleg cum de nu s-a prins din prima că eram bărbat și nu aveam cum să port nume de fată.    

Lasă un răspuns

