În mol


20131225_203857

Știam de la teve că molurile din București sunt deschise. Și, uite-așa, de plictiseală, am intrat într-un mol. În mol, lume multă. Unii patrulau, alții patinau, alții mâncau. M-am așezat la o masă cu câțiva prieteni și priveam cum ei înfulecau chimicalele de la Mc. Apoi, am luat-o la pas mărunt să facem kilometri pe lângă vitrinele viu colorate. Ne-am mai băgat nasul în vreo două magazine de ceasuri. N-am făcut prea mulți, dar au fost bune și sutele de metrii făcuți cu-al meu compas.

Lasă un răspuns

