Despre tupeul și nesimțirea unui jmecher de București


2001_mercedes-benz_c-class_c320_22413491

Sunt interesanți foc unii bucureșteni. Tupeul, aroganța și nesimțirea lor întrece orice limite. Să vă povestesc: azi, am parcat pe domeniul public, în proximitatea unei spălătorii din cartierul Berceni. Aflat în plin proces de parcare a imensului meu autoturism, un jmecher cu Merțan și tupeu de golan, se apropie disperat și-mi face semne din mașină. Eu, prefăcându-mă că nu îl văd, odată parcat, cobor din mașină, îmi îndrept silueta de 2 m înălțime și observ cum stimabilul țăran de junglă bucureșteană dă geamul în jos și-mi spune că i-am luat locul, făcându-mă obraznic  și întrebându-mă dacă mi-am cumpărat spălătorie? L-am lăsat să vorbească singur…

P.S. N-am în plan să-mi schimb numerele de Suceava, chiar dacă unii de pe-aici spun că noi, sucevenii, suntem țărani provinciali. Mai țărani ca unii bucureșteni, zău că n-am mai văzut.

Lasă un răspuns

