Din Paradis, în deșert – cuprins


Imagine Coperta carte

În sfârșit, am terminat scrierea cărții. Urmează micile ”chichițe” și demersuri, necesare publicării.

Dintre ”chichițe”, vă prezint Cuprinsul cărții:

  • Dragul meu cititor, Draga mea cititoare
  • I.                   NOI

  • Fosta mea dragă iubită,
  • Deja te-ai logodit?
  • Oameni fără memorie?
  • De ce ne oprim, oare, din iubit?
  • Am înnebunit?
  • Despre pantoful uriaş
  • O dragoste totală?
  • Ce-a fost, oare, în capul meu?
  • Regrete?
  • Amintiri cu ceai şi biscuiţi
  • Amintiri cu tei şi peşte
  • Obiectele copilăriei mele
  • Gusturi şi parfumuri din copilăria mea
  • Amintiri din primii ani de şcoală
  • Paradisul studenției mele
  • Despre plimbarea de vineri
  • O zi de post şi rugăciune
  • Vom învăța vreodată să iubim?
  • Vroiai un Luceafăr?
  • Două înmormântări și o dorință
  • M-ai iubit?
  • Mi-a fost cel mai puțin frică de moarte, astăzi
  • Paradisul îndrăgostirilor, Deșertul despărțirilor
  • Absenţa succesului – o formă de eşec a relaţiei noastre?
  • Din Paradis, în Deșert
  • Din nou e 14 februarie
  • Trei partituri ale inimii
  • O duminică cu invitații de nuntă, cărți poștale și scrisori
  • Filosofia ”de unică folosință”
  •  
  • II.                REFLUXURI CONJUGALE
  •  
  • Experiența omului divorțat
  • Reflecții la cinci ani după divorț
  • Ce-am înţeles din ce (nu) este căsătoria
  • Căsătoria ca puşcărie cu sistem (semi)deschis
  • Despre nevoia ca ea să fie mama lui
  • Pentru cei (încă) necăsătoriţi
  • Susţinerea emoţional-afectivă
  • Concepţia despre lume şi viaţă
  • Ura, nu naşte copii
  • Accesoriile fiinţelor umane
  • Când moare iubirea…divorţăm
  • O problemă fundamentală
  • O imagine după divorţ
  • Luxul umilinţei
  • Altă imagine după divorţ
  • Speranţa de la sfârşit
  • Imaginea femeii care iubeşte şi câteva secrete ale succesului conjugal
  • Mi-e frică, mi-e frică, să dorm singurică…
  • Jurnalul unei seri după divorţ
  • Jurnalul unei seri conjugale
  • Vila, Merțanul și lingura de ciorbă
  • Nokia E51 și ceasul deșteptător
  • Autostrada iubirii și handicapul sufletesc…
  • Papucii familiei Împiedichescu
  • Lopata și târnăcopul iubirii
  • Temperatura existențială la două luni de… ruptură
  • Asistența tehnică, scenariul și regia conjugală
  • La final,

Lasă un răspuns

