O fantezie din prima zi de primăvară


primavara

Aseară am alergat în parc. Din nou. Și-a fost o plăcere: am simțit în propriile nări că a venit primăvara. Brize parfumate cu polenul cireșilor și-al vișinilor ajungeau în plămânii mei însetați de parfum natural proaspăt. Am simțit că undeva, într-un colț uitat din mine, a încolțit primăvara.

Pe drum mi-am dorit ca trenul metroului bucureștean să se armonizeze cu melodiile săltărețe și vesele, pline de efervescență și tinerețe ascultate la mini-player. Dar nu s-antâmplat. Și dacă mi s-ar fi îndeplinit fantezia asta, ar fi fost nasol, findcă trenul ar fi deraiat de pe șine, iar eu aș fi rămas blocat ceva timp în subteran, lovit probabil de bare și trântit la podea printr-un K.O. al realității deraiate, pe care nu l-aș fi putut evita. Realitatea din desene animate nu poate migra în realitate fără să sufere grave abateri de la dinamica văzută în filmele de animate.

Lasă un răspuns

