In a relationship…pentru o zi cu domnișoara Păcăleală Farsă


zambetTT

Vă promiteam că vă spun cu cine sunt in a relationship.
Ei bine, timp de o zi am intrat și eu în ”tradiția” zilei de 1 aprilie și am fost în relație cu domnișoara Păcăleală Farsă.
Mulțumesc tuturor celor care s-au bucurat și le-a părut bine că sunt in a rileișănșip.
În realitate, încă sunt singur. N-am nicio ființă umană specială în viața mea. Dar îmi doresc și visez să am una… Sper să vină răsăritul de soare în care să mă bucur cu-adevărat de schimbarea statului ”single” în ”in a relationship”.

Deci sunt deschis la a cunoaște pe cineva cu care să fiu, într-adevăr, in a relationship…

Lasă un răspuns

