Curând…Din Paradis, în deșert


coperta cartea mea

Sunt bucuros. Am aflat că proiectul cărții mele e aproape de ”lumina tiparului”.

În curând veți putea avea cartea despre paradisul pierdut al relației cu cea mai iubită femeie, despre paradisul copilăriei și al studenției mele. Vă țin la curent.

Din considerente pragmatice, dacă doriți să comandați cartea în avans, puteți folosi adresa de mail: cezar_augustusjunior@yahoo.com sau la nr de tel: 0727.318.457

Prețul cărții va fi comunicat în momentul apariției cărții.

CUPRINSUL acestei cărți este următorul:
Despre autor ……………………………………………………………….9

Reacţii ………………………………………………………………………11

Mulțumiri ………………………………………………………………….15

Dragi cititori ………………………………………………………………17

I. NOI

Fosta mea dragă iubită ………………………………………………..23
Deja te-ai logodit? ………………………………………………………25
Oameni fără memorie? ……………………………………………….26
De ce ne oprim, oare, din iubit? ……………………………………27
Am înnebunit? …………………………………………………………..28
Despre pantoful uriaş ………………………………………………….28
O dragoste totală? ………………………………………………………29
Ce-a fost, oare, în capul meu? ……………………………………..30
Regrete? ……………………………………………………………………32
Amintiri cu ceai şi biscuiţi …………………………………………..34
Amintiri cu tei şi peşte ………………………………………………..35
Obiectele copilăriei mele …………………………………………….36
Gusturi şi parfumuri din copilăria mea ………………………….38
Infernul primilor ani de şcoală ……………………………………..40
Paradisul studenției mele …………………………………………….42
Despre plimbarea de vineri ………………………………………….48
Vom învăța vreodată să iubim? ……………………………………50
Voiai un Luceafăr? …………………………………………………….51
Două înmormântări și o dorință ……………………………………52

M-ai iubit? ………………………………………………………………..54
Mi-a fost cel mai puțin frică de moarte, astăzi ……………….57
Paradisul îndrăgostirilor, deșertul despărțirilor ………………60
Absenţa succesului – o formă de eşec a relaţiei noastre? …70
Din Paradis, în deșert ………………………………………………….71
Din nou e 14 februarie ………………………………………………..75
Trei partituri ale inimii ………………………………………………..76
O duminică cu invitații de nuntă, cărți poștale și scrisori …79
Filosofia „de unică folosință” ………………………………………86

II. REFLUXURI CONJUGALE

Experiența omului divorțat ………………………………………….91
Reflecții la cinci ani după divorț …………………………………..92
Ce-am înţeles din ce (nu) este căsătoria ………………………..95
Căsătoria ca puşcărie cu sistem (semi)deschis ……………….96
Despre nevoia ca ea să fie mama lui ……………………………..98
Pentru cei (încă) necăsătoriţi ……………………………………….99
Susţinerea emoţional-afectivă …………………………………….101
Concepţia despre lume şi viaţă …………………………………..103
Ura nu naşte copii …………………………………………………….106
Accesoriile fiinţelor umane ………………………………………..107
Când moare iubirea… divorţăm ………………………………….109
O problemă fundamentală ………………………………………….111
O imagine după divorţ ………………………………………………112
Luxul umilinţei ………………………………………………………..114
Altă imagine după divorţ …………………………………………..116
Speranţa de la sfârşit …………………………………………………117
Imaginea femeii care iubeşte şi câteva secrete ale succesului conjugal …………………………………………………………………..118
Mi-e frică, mi-e frică, să dorm singurică… …………………..123

Jurnalul unei seri după divorţ …………………………………….125
Jurnalul unei seri conjugale ……………………………………….126
Vila, Merțanul și lingura de ciorbă ……………………………..127
Nokia E51 și ceasul deșteptător ………………………………….130
Autostrada iubirii și handicapul sufletesc… ………………….131
Papucii familiei Împiedichescu …………………………………..133
Lopata și târnăcopul iubirii ………………………………………..134
Temperatura existențială la două luni de… ruptură ………136
Asistența tehnică, scenariul și regia conjugală ……………..137

La final ……………………………………………………………………139

BIBLIOGRAFIE ………………………………………………………143

Lasă un răspuns

