Reacțiile cititorilor/cititoarelor la cartea mea


IMG_0056

Aseară m-a emoționat gestul unei cititoare nerăbdătoare de a scoate ultimii bani pentru a cumpăra cartea mea. Sunt conștient că această a doua carte a mea nu e o carte perfectă, că poate, așteptând mai mult timp până la publicare, mi-ar fi venit idei noi de îmbunătățire a conținutului ei, dar sunt onorat să știu că pentru unii cititori am expus ”frumos” , că am o carte ”interesantă”, că ”pagina 28 m-a fermecat” sau că această carte reprezintă pentru o cititoare ”pansament pentru suflet”. Pentru altă cititoare cartea ”emoționează, dar nu la modul siropos, felul în care ai scris, profunzimea la care ai ajuns.” Dacă chiar așa este, mă bucur și îmi este din ce în ce mai clar că nu am scris-o în zadar.
Vă mulțumesc!

Lasă un răspuns

