Dragi cititoare, dragi cititori, … VĂ MULȚUMESC!


10002936_823195321043436_1102880532_n

Mă simt onorat, măgulit și aproape fericit știind că voi, zecile de cititori/cititoare – majoritatea cititoare – care ați plătit, probabil, ultimii bani pentru a vă achiziționa cartea mea, aveți inteligența peste medie.

Sunt încântat pentru că nu am scris în zadar Din Paradis, în deșert – am primit deja multe reacții pozitive din partea voastră.

VĂ MULȚUMESC!

Mă bucur că savurați scriitura mea.

Mă bucur că unii/unele ați terminat cartea în doar două zile.

Mă bucur că mă încurajați să scriu și că ”mai vreau”.

Mă simt util știind că pentru unele cititoare cartea mea a fost un ”pansament pentru suflet”.

Zâmbesc la gândul că unele cititoare și-au dorit cartea mea cu o ardoare greu de descris.

Vă asigur că voi fi același Cezar, păstrând curajul și sinceritatea remarcată și apreciată, în scrierile viitoare. Nu-mi voi permite niciodată să-mi bat joc de voi.

Criticilor mei le spun că sunt receptiv la reacțiile ”greu de digerat”. Voi aveți rolul de a mă ajuta să fiu mai bun în scrierea viitoarelor cărți. Îmi doresc să mă perfecționez. Sunt deschis la sugestii, idei, comentarii, păreri etc.

coperta cartea mea

Lasă un răspuns

