Cum și de ce scriu. Argument


10002936_823195321043436_1102880532_n

Nu sunt un scriitor. Nu investesc timpul doar în scris. Sunt doar un ”traducător” al imaginilor primite de undeva din lumea de dincolo de noi, probabil. Mă trezesc că exprim prin cuvintele mele ideile sugerate de Cineva.
Totodată, ceea ce scriu e personal. Fiindcă tot ceea ce scriu e o expresie a ceea ce mi s-a întâmplat, o reflexie a experiențelor filtrate de mine.
Eu nu caut despre ce să scriu. Sunt doar receptiv la sugestii. A doua mare sugestie primită a fost aceea de a trata subiectul paradisului pierdut prin ieșirea din relație cu femeia pe care am iubit-o cel mai mult – Din Paradis, în deșert, a doua mea carte despre care vorbesc aici: http://www.cezarpesclevei.wordpress.com/2014/04/19/din-paradis-in-desert-la-dispozitia-voastra/

2 gânduri despre „Cum și de ce scriu. Argument

Lasă un răspuns

