Deja te-ai logodit? – fragment 2 – Din Paradis, în deșert


Am rămas uşor perplex uitându-mă la pagina ta de feisbuk. La o lună de relaţie cu actualul iubit, te-ai logodit. Mă-ntreb, chiar dacă o astfel de întrebarea e inutilă: oare-l iubeşti? Sau ai setat iubirea pe modul „turbo” şi poţi iubi atât de rapid un alt bărbat? Parcă voi, femeile, sunteți în posesia unui univers interior din care extrageți multe afecte atunci când iubiți, iar la despărțire sunteți praf!
Deja te-ai logodit?!
Îţi aminteşti cum, întrebându-te retoric, dacă, abandonându-mă pe mine (pentru a câta oară?!) te va mai dori cineva? Mă întreb dacă nu cumva această întrebare a mea a fost cauza acestei premature logodne? Ți-e frică să rămâi singură? Cel de lângă tine încă-ţi este un străin, dar nu realizezi asta.
Prin această nouă logodnă, nu te mai recunosc. Parcă n-ar fi deciziile şi acțiunile tale. Parcă n-ai mai fi tu. Tu, cea care îmi reproşai, după patru luni de relație, că ne-am logodit prea repede. Acum, când te-ai logodit, ce-ai avut în minte? Ai vrut să-mi demonstrezi contrariul a ceea ce-ţi „profețeam”? Simți că ai intrat într-o competiție neorganizată, din care câștigătoare va ieși persoana care se căsătorește prima? Şi la ce bun o astfel de întrecere în detrimentul sufletului?
Tu şi numai tu vei trăi în această(…) Continuarea în:

coperta cartea mea

(Cartea poate fi comandată pentru doar 14,9 lei prin intermediul blogului la secțiunea comentarii (mesajul de comandă nu va fi făcut public) sau pe Facebook, în privat.

Stoc limitat!!!

Pentru prezentarea cărții, accesați: https://cezarpesclevei.wordpress.com/2014/06/11/din-paradis-in-desert-la-dispozitia-voastra-2/

Lasă un răspuns

