În vizită la Marian


10370598_953980911284447_770816042_n

Motto: „O pereche de pantofi are mai multe de oferit, decat o simplă purtare”
Nedelcu Marian

Cu Marian Nedelcu, FENOMENUL care a revoluționat piața de încălțăminte făcută la comandă, am intrat în contact anul trecut. Aveam nevoie de o pereche de pantofi pe mărimea mea și, cum găsirea unei perechi care să-mi vină ”mănușă” a fost o adevărată aventură pentru mine, cu limba scoasă de-un cot după atâta alergătură între magazinele de încălțăminte, am decis să-l sun pe Marian. Acesta mi-a luat măsurile și… în două săptămâni erau gata bijuteriile: prima pereche de pantofi maron whiskey pe mărimea tălpilor mele, care mi-a înseninat fața. M-am arătat țanțoș în fața prietenilor cu noua mea pereche de pantofi, bucuros nevoie-mare, în mall.
De ce asociez expresia ”FENOMEN” de numele Marian Nedelcu? Pentru dinamica business-ului său de confecționat pantofi pe mărimea clienților. Pentru curajul lui de a readuce la viață o meserie din vremuri uitate în paginile de istorie a Bucureștiului pe a cărui promenade curgeau cândva gentelmani și doamne în tandem. Și, nu în ultimul rând, pentru creativitatea debordantă: m-a uimit diversitatea modelelor create de tânărul designer Marian Nedelcu care poate răspunde tuturor așteptărilor clienților actuali și potențiali – de la clasic la modern, de la pantoful uzual la cel exclusivist confecționat din piele de piton.
Apreciez la tânărul de 24 de ani Marian Nedelcu inițiativa antreprenorială și potențialul de lider: el a convins-o pe prietena lui, Monica, să i se alăture în proiectul său, împreună formând o echipă excelentă.
Deși sunt tânăr, fac parte din categoria oamenilor ”de modă veche”. Nu mă încântă chinezăriile – acei pantofi cumpărați din piață, ”de la ruși”, făcuți de dragul de a fi făcuți și vânduți. Mi-am dorit genul acesta de pantofi pe care i-am găsit în creațiile lui Marian, acei pantofi ridicați la rang de artă, creați cu pasiune și dăruire. Mi-am dorit o pereche de pantofi care oferă ca bonus originalitatea și sufletul investit în procesul execuției lor. Pantofii confecționați de Marian și echipa lui sunt unicați.
De la prima noastră întâlnire am rămas prieteni. În vizita pe care care i-am făcut-o azi am dorit să admir noile sale creații și, fiindcă n-am rezistat tentației, am mai comandat două perechi de bijuterii – modelul Derby, un clasic în viață ce încă se poartă după foarte mulți ani de la apariția lui (clasicul nu se va demoda vreodată).
Marian mi-a oferit la probă o pereche de pantofi pentru definitivarea lungimii piciorului. Apoi mi-a măsurat reperele monturilor. Am definitivat și înălțimea ristului ambelor labe ale picioarelor. I-am sugerat lui Marian ca pantoful să fie cât mai comod, chiar dacă în dimensiuni va lăsa o toleranță care în mod normal nu se lasă. Dacă nu frecventez ringul de dans, măcar în pantofi să-mi danseze picioarele în timp ce măsor străduțele Centrului vechi.
Pentru că sosește anotimpul ploios, Marian mi-a recomandat să port în această perioadă doar pantofii cu talpa de tunit, nicidecum vreo pereche cu talpă de piele cum obișnuiește majoritatea populației, fiindcă talpa de piele absoarbe umiditatea prezentând riscul de a se dezlipi.
În același registru al discuției, Marian m-a învățat că pentru o întreținere corectă a pantofilor, este necesară utilizarea perechii de șanuri pe care el o include în comanzile onorate, atunci când pantofii sunt ”parcați” în pantofar, pentru ca pielea să rămână întinsă, evitând cutele inevitabile. De asemeni, pielea are nevoie de întreținere cu o cremă solidă, nicidecum lichidă.
Casa de Comenzi Nedelcu Marian are o vitrină dedicată și doamnelor sau domnișoarelor interesate de o pereche de pantofi confecționate cu măiestrie și pasiune. Marian e pregătit să ia măsurile specifice doamnelor și domnișoarelor doritoare să poarte astfel de bijuterii.
Pentru detalii și comenzi, accesați cu încredere pagina de Facebook: https://www.facebook.com/NedelcuMarianShoes

Lasă un răspuns

