Absenţa succesului – o formă de eşec a relaţiei noastre?


succes

Nouă, oamenilor, ne place să fim doar în proximitatea oamenilor de succes. Avem capacităţi reduse de a rezista lângă oamenii care se chinuie şi nu reuşesc să răzbată. Rezistăm puţin lângă cei care încearcă să facă ceva dar (încă) nu au rezultate.
Am simţit-o pe propria-mi piele. M-ai părăsit tocmai din această cauză: absenţa rezultatelor, a succesului. Recunoaște! Rezultatele mele întârziau să apară. Mi-ai dovedit că motivaţia ta fundamentală de a rămâne lângă mine nu a fost iubirea, ci succesul. Nu ai construit relaţia pe temelia iubirii, ci a succesului potenţial pe care-l miroseai venind. Dar n-a venit. Și ai plecat.
Iubirea rămâne lângă tine şi atunci când eşti în cădere liberă. „Succesul”, evident, te abandonează dacă rezultatele aşteptate întârzie să apară. Iar ea m-a schimbat cu un om de succes, probabil.
Eu nu m-am abandonat. Şi n-o voi face niciodată. Cred în mine. Cred că sunt un om de succes. Am trecut prin multe eşecuri. Acestea nu mai au un impact negativ, devastator, în universul meu interior. Ştiu că un om care nu se dă bătut, în ciuda eşecurilor sale, este un om de succes. Chiar dacă succesul său nu se vede. Chiar dacă, în aparenţă, n-are nicio perspectivă, nicio strategie, niciun orizont al succesului nu se întrevede. Vine ziua când va triumfa. Vine ziua când voi triumfa, iar tu vei regreta.
Odinioară, (…) continuarea capitolului este în cartea Din Paradis, în deșert, o carte ce poate fi comandată pentru doar 14,9 lei prin intermediul blogului la secțiunea comentarii (mesajul de comandă nu va fi făcut public) sau pe Facebook, în privat.
Stoc limitat!!!
Pentru prezentarea cărții, accesați: https://cezarpesclevei.wordpress.com/2014/06/11/din-paradis-in-desert-la-dispozitia-voastra-2/

coperta cartea mea

Lasă un răspuns

