Nokia E51 și ceasul deșteptător


e51

O discuție telefonică consultativă, între mine și soția. Eu, adresându-mă ei:

– M-am gândit mai bine, doresc să-mi schimb cartea de identitate.
– Să nu o faci, nu te prosti, nu mă fă de râs, ripostă ea.
– Ba da, vreau să dorm liniștit la noapte, fără riscul ca cineva să facă un credit la bancă pe numele meu, cum s-a mai întâmplat…!
Mi-a închis telefonul.

Discuția apărea în contextul unei comenzi făcute pe internet, în care furnizorul produsului comandat mi-a cerut o imagine scanată a cărții mele de identitate. I-am trimis-o, regretând apoi.
Trec câteva minute. Primesc un sms de la ea. Îmi scrie câteva rânduri urâte. Și termină prin a-mi spune că dacă merg la poliție să îmi schimb cartea de identitate, ea mă denunță. Începusem deja, de o bună perioadă de timp, să mă simt în pielea așa numitei victime a degradării umane…
Ulterior, mă sună și îmi repetă pe un ton apăsat și ridicat, parafrazându-mi ceea ce mi-a scris în mesajul anterior…
În următoarea fracțiune de secundă de la finalizarea convorbirii telefonice, mi-am pierdut controlul. Am trântit de beton telefonul mobil, un Nokia E51, de care eram atașat. Era un telefon costisitor și, pe lângă rolul propriu-zis de terminal telefonic, juca și rolul ceasului deșteptător. Ziua aceea a fost ultima zi în care am auzit ceasul deșteptător la acel telefon.
M-am întrebat, într-un monolog tensionat, ce se întâmplă cu mine? Unde voi ajunge cu această femeie? A fost un semnal de alarmă (…)

continuarea fragmentului este în cartea Din Paradis, în deșert.

Cartea poate fi comandată pe Facebook (https://www.facebook.com/pesclevei.cezar) – în privat/ blog, sau cezar_augustusjunior@yahoo.com)

Comanda trebuie să conțină nume, prenume, adresă, număr de telefon și modalitatea prin care vrea să primească cartea/cărțile. Nu voi face publice informațiile voastre. Celor din București/Ilfov le ofer ca bonus posibilitatea să mă-ntâlnească personal și să achiziționeze cartea cu autograf 🙂 Costul cărții este REDUS de la 14,9 lei la numai 9,9 lei.

IMG_0056

Lasă un răspuns

