Autostrada iubirii și handicapul sufletesc…


handicap

Autostrada iubirii nu a fost prea lungă. Iubirea nu a ținut șnur. Problemele au apărut încet, dar sigur, mai repede decât mă așteptam… Viteza amețitoare cu care rulam cu bolidul tinereții, pe autostrada conjugală, una ignorantă și neștiutoare, a fost rapid schimbată. Nu mai ajungeam atât de ușor, ca odinioară, de la serviciu, amândoi, direct în pat, de parcă altceva mai bun, mai fascinant și mai de dorit nu exista pe lume.
Pe autostrada vieții noastre de cuplu au început să apară de-acum porțiuni cu drum în lucru. Acolo, încetineam viteza mașinii noastre până la limita evitării oricărui pericol. Ulterior, după rezolvarea conflictului, măream viteza progresiv, depășind porțiunea de drum aflată în reparații, cu speranța că nu vom mai întâlni un alt blocaj care să ne forțeze să reducem viteza. Aiurea! Nu trecuse mult timp și apărea o altă zonă de drum ce necesita reparații.
Cea mai degradată porțiune de drum s-a format când ea mi-a spus că nu mai vrea amor! Cel puțin nu oricum! Nu mai conta dacă vroiam sau nu, dacă mă simțeam pregătit. Ea își dorea să concepem un copil! Din femeia care ți se dăruia, necondiționat, cu tandrețe și afecțiune, aceasta începuse să mă condiționeze…
Trupul este o dimensiune legată indivizibil, până la moarte, de suflet! Ce credeți că s-a întâmplat în sufletul meu când femeia îmi spune că de azi începe să mă priveze de amor? Din acel moment, pe autostrada iubirii noastre apăruse un imens blocaj ireversibil! Am tras mașina pe dreapta. Am abandonat-o acolo, undeva, la începutul drumului vieții noastre. Am scos triunghiul reflectorizant din portbagaj și l-am pus în spatele mașinii. A încremenit acolo. Și azi, când scriu aceste rânduri, este tot acolo. S-a depus praful pe mașină. Au venit ploile, au spălat mașina, dar autostrada nu s-a deblocat. A rămas la fel de blocată. Iar s-a depus praful și iar a plouat. În zadar. Lacrimile nu mai puteau face nimic. Nu mai sensibilizau. Nu mai urneau nimic. Autostrada a rămas blocată. Șantajul a distrus relația! Fiindcă fără sentiment – acesta era distrus, deja – actul sexual e un pur lucru mecanic sec.
Recunoșteam că dobândisem un soi de handicap mai necunoscut Direcției de Asistență socială care eliberează certificatele de handicap cu gradul corespunzător persoanei ce suferă de o anumită dizabilitate. E un handicap mai puțin vizibil, mai discret. Un handicap sufletesc, care produce multă suferință posesorului și persoanei care până mai ieri, era cea mai dragă ființă din univers! Un handicap ce te împiedică să mai iubești și te încăpățânează în starea aceea ce te deterrmină să nu te mai poți dărui! Coloana vertebrală a sufletului s-a fracturat iremediabil!
Trupul ei, (…)

continuarea fragmentului este în cartea Din Paradis, în deșert.

IMG_0056

Cartea poate fi comandată pe Facebook (https://www.facebook.com/pesclevei.cezar) – în privat/ blog, sau cezar_augustusjunior@yahoo.com)

Comanda trebuie să conțină nume, prenume, adresă, număr de telefon și modalitatea prin care vrea să primească cartea/cărțile. Nu voi face publice informațiile voastre. Celor din București/Ilfov le ofer ca bonus posibilitatea să mă-ntâlnească personal și să achiziționeze cartea cu autograf 🙂 Costul cărții este de NUMAI 14,9 lei.

Lasă un răspuns

