Service-ul DEXCAR, service-ul calității la prețuri mici


dexcar

Nu sunt la prima încercare de a face reclamă unei persoane/firme/companii, atunci când am fost întru totul mulțumit de serviciile primite. Am considerat de fiecare dată că, într-o piață a serviciilor îndoielnică – ca cea din București, un prestator de servicii serios și bine intenționat din București, MERITĂ MAI MULT DECÂT SUMA DE BANI CU CARE ÎI ACHIȚI SERVICIILE.
Deși am fost sceptic la prima intrare pe porțile service-ului Dexcar, ori de câte ori am revenit, am plecat cu sentimentul că AM PRIMIT MAXIMUL POSIBIL pentru banii pe care i-am dat pentru serviciile beneficiate. Vorba americanilor, am plecat de fiecare dată cu gândul că, realmente, AM FĂCUT O AFACERE BUNĂ ALEGÂND IAR ȘI IAR SERVICE-UL DEXCAR.
Deși nu este în buricul târgului, nici în vre-unul din cartierele-”dormitor” ale Bucureștilor, ci pe Șoseaua de Centură, în proximitatea intersecției dintre șoseaua Berceni și Șoseaua de Centură, la aproximativ 200 m de această intersecție pe sensul de mers spre Șoseaua Giurgiului. Dar merită drumul până acolo. Concret, de ce?:
– Pentru că nu cultivă practici ”suburbane” de țepuire a clienților.
– Dexcar este service-ul cu unul din cele mai bune raporturi calitate-preț-beneficii din București.
– Pentru că poți viziona în timp real reparațiile efectuate la mașina ta.
– Deoarece te simți respectat și bine tratat.
– Dexcar, pentru că sunt cei mai buni pe geometria auto (n-a fost necesară revenirea).
– Pentru că m-a uimit atitudinea echipei de mecanici pe care o au: aceea de a face o diagnoză corectă a mașinii (fără ”adăugiri” ce au scopul de a umfla inutil factura).
– Acordă o atenție deosebită detaliilor, lucrând atent și îngrijit.
Îndrăzniți să vă programați mașina la Dexcar ȘI NU VEȚI REGRETA. ÎMI VEȚI MULȚUMI! Căutați informațiile necesare programării și serviciile oferite, pe site-ul service-ului: http://servicedexcar.ro/
P.S. În prezent au o promoție excelentă la schimbul de filtre și ulei: doar 30 lei manopera!

Lasă un răspuns

