Cavalcada Anei Maria Zaharia


IMG_4969

”Pasiunea” pentru cai a apărut involuntar… Păstrez doi cai – unul alb, din ceramică, iar celălalt roșu, din porțelan. Au fost cumpărați de mama cu mulți ani în urmă și, după moartea ei, i-am păstrat – cel alb pe mobilierul bibliotecii din living, iar pe cel roșu pe noptiera din hol.
Livingul era lipsit de culoare. Am avut un tablou cu imaginea unei păduri; dar era vechi, lipsit de strălucire și nu emana acea „lumină”… L-am dat jos. Dar golul trebuia umplut cu imaginea unei alte picturi.
În comerț nu am găsit nimic care să-mi placă. Aproape toate picturile din comerț mi se par întunecate sau reprezintă imagini ce combină culori reci. Prea multe nuanțe de…rece.
Am ajuns să comand un tablou. Am tot căutat tema… până m-am dus cu gândul la cai și la mitul carului înaripat din mitologia platoniană… Așa s-a născut ideea unei cavalcade. A mai rămas că găsesc o mână iscusită care să materializeze ideea. Și am găzit-o. La Ana Maria Zaharia. Admiram un tablou în sufrageria unui prieten care mi-a spus că e pictat de ea…

ana zaharia
Ana Maria Zaharia este absolventa Liceului de Arte Plastice ”Hans Mattis Teutsch” din Brașov, în prezent studentă, aproape absolventă, a Universității Naționale de Artă din București, Facultatea de Artă Decorativă și Design.
Cu Ana Maria Zaharia am putut comunica. Foarte bine. Mi-a acordat timpul necesar înțelegerii ”comenzii” și dezvoltării ideii materializate prin culori. Nu m-a repezit în zecile de minute cumulate de discuții.
N-am mai putut de nerăbdare și am mers să ”întrerup” uscarea tabloului pentru-al lua acasă.
Ana Maria Zaharia poate fi găsită căutând pagina de Facebook „Life expressions – Ana Maria Zaharia” sau accesând link-ul: https://www.facebook.com/AnaZaharia.Artist?fref=ts

Lasă un răspuns

