Al treilea proiect


scris

După cartea ”Din Paradis în deșert”, am demarat al treilea proiect publicistic: lucrez la a treia mea carte, în care mă adresez tinerilor mai puțin experimentați într-ale vieții…

E un proiect dificil care-mi va solicita foarte multe ore de creație și finisare a textului brut.

Primul argument al apariției acestei cărți izvorăște din propia mea viață: mi-ar fi plăcut să citesc o astfel de carte care să abordeze teme esențiale pentru viața mea de tânăr ”picat din Lună”. Încă sunt de părere că părinții și profesorii nu comunică suficiente informații relevante tinerilor care vor ieși din ”laboratorul” copilăriei și al anilor de școală care habar nu au cum să abordeze eficient și realist chestiunea managementului financiar personal, a relațiilor profesionale și personale, cum să-și prioritizeze activitățile, stabilindu-și obiective și acțiuni strategice, sau cum să-și dezvolte spiritul autodidactic, atât de necesar pentru a-și ”ascuți” inteligența și a nu rămâne ”tufă de Veneția”.

Mai devreme de doi ani nu preconizez să public…

Mi-am propus ca acesta să fie mai bun ca precedentul. Vom vedea dacă-mi va ieși.

Lasă un răspuns

