M-am alăturat și eu campaniei inițiate de Radio România Cultural, ”uită o carte undeva”


20150910_132428

M-am alăturat și eu campaniei inițiate de Radio România Cultural și am ”uitat o carte undeva” în metrou, deși, inițial, în cursul zilei de ieri intenționam ca azi să ”uit” o carte pe una din băncile Parcului Herăstrău.

Au fost nori pe cerul Capitalei și am renunțat la ideea de a ”uita” cartea în parc de teama ca cititorul/cititoarea anonim(ă) care o va găsi, să o ia udă și, de fapt, să o abandoneze…

20150910_132419

Așadar, am luat o carte scrisă chiar de mine, am lăsat un mesaj cititorului/cititoarei care o va găsi, am ”uitat-o” pe unul din scaunele din ultimul vagon, am făcut poze și am plecat în alt vagon.

P.S. Despre această campanie puteți citi aici.

Lasă un răspuns

