La clinica stomatologică Intelident


gratiela-1

Pe strada Dr. Iacob Felix, la numărul 28, din București, nu departe de zgomotul și agitația din Piața Victoria, am găsit un loc liniștit unde mi-am alinat durerea de dinte: la Clinica Stomatologică Intelident.

M-a impresionat aparatura, profesionalismul, capacitatea de comunicare și empatie a medicului Grațiela Becheanu, cu specializare în endodonție, pe care v-o recomand fără a sta pe gânduri, pentru care actul medical nu se face în grabă, nici bâjbâind, ci analizând radiografia pacientului și acționând cu ajutorul unei lupe speciale pe toată durata intervenției, cu microscop și instrumentar performant, de ultimă generație. Nu în ultimul rând, ceea ce dintele meu cu probleme a simțit, a fost ”mâna ușoară” cu care medicul Grațiela Becheanu a intervenit, mai ales atunci când mi-a făcut anestezie. La a doua intervenție, m-am așezat pe scaunul Doamnei Doctor, aproape ca pe banca din parcul meu favorit, Herăstrău.

intelident 2
Intelident este prima clinică întânită care oferă servicii stomatologice divizate pe specializări.
Practic, la Intelident, nu există un medic stomatolog ”bun la toate”. Fiecărui medic îi sunt repartizați de la recepție pacienții care întâmpină afecțiuni dentare specifice, pentru care acesta a obținut câteva specializări relevante acelei/acelor afecțiuni.
Drumurile mele la Clinica Stomatologică Intelident nu s-au încheiat. Voi onora următoarea programare la medicul Raluca Gurban pentru o extracție și respectiv un implant. Vă țin la curent…

Pentru cei interesați, toate detaliile privind serviciile, echipa de medici, prețurile și datele de contact ale Clinicii Stomatologice Intelident le găsiți accesând site-ul: http://www.intelident.ro

Pe site-ul Clinicii Intelident am remarcat și o secțiune dedicată părinților și copiilor…

intelikids-22
P.S. Motivația sau argumentul scrierii acestui articol rezidă în faptul că, profesioniștii adevărați ai diverselor domenii de activitate din societate, merită mai mult decât recompensa financiară pentru serviciile prestate. Mi-am format obiceiul de a recomanda profesioniștii de a căror servicii am fost FOARTE MULȚUMIT pentru ca cei care-mi citesc articolele să aibe o recomandare în plus și, astfel, să poată lua o decizie înțeleaptă.

intelident 3

Lasă un răspuns

