La Clinica Stomatologică Intelident (II)


raluca-1

Vă promiteam că vă țin la curent cu vizitele mele la Clinica Stomatologică Intelident.

Eu căpos, măseaua de extras căpoasă. Cu cine era să semene măseaua pe care a extras-o ieri D-na Doctor Raluca Gurban la Clinica Stomatologică Intelident?

Una peste alta, mă simt foarte bine. Operațiunea de scoatere a măselei a durat 35 de minute. A fost complet nedureroasă extracția, grație anesteziei de ultimă generație folosite. Ce m-a uimit a fost ”mâna ușoară” cu care D-na Doctor Gurban mi-a făcut anestezia.

M-am simțit tratat regește, nu doar prin intermediul actului medical ci și prin atitudinea de care a dat dovadă medicul care s-a dovedit și un bun psiholog în abordarea pacientului.

La final am primit o schemă de tratament necesară evitării oricăror eventuale complicații.

Pentru cei interesați, puteți afla toate detaliile legate de adresa clinicii, serviciile, prețurile practicate și echipa de medici stomatologi ai Clinicii Stomatologice Intelident, accesând http://www.intelident.ro

intelident 4

P.S. Motivația sau argumentul scrierii acestui articol rezidă în faptul că, profesioniștii adevărați ai diverselor domenii de activitate din societate, merită mai mult decât recompensa financiară pentru serviciile prestate. Mi-am format obiceiul de a recomanda profesioniștii de a căror servicii am fost FOARTE MULȚUMIT pentru ca cei care-mi citesc articolele să aibe o recomandare în plus și, astfel, să poată lua o decizie înțeleaptă.

Lasă un răspuns

