Sunt Președinte


Untitled

Începând de azi, sunt Președinte. Președinte de bloc. Am fost singurul candidat, majoritatea a spus da… și gândul îmi zboară la Dragnea. Aș merge să-l întreb cum a fost experiența de a nu avea contracandidat?
Apropo de experiență și de întrebări: ce model de Președinte să aleg? De la care Președinte să învăț? De la Dragnea? Nu. El e aproape la fel de proaspăt ca mine. N-are experiență. Nu mă pot duce la el. De la Iohannis sau Alina Gorghiu? E o variantă. Cei mai potriviți cred că rămân Ion Iliescu și Traian Băsescu: bărbați politici erodați de-atâția ani de președinție. Pe Băsescu l-aș întreba care a fost secretul menținerii corabiei politice la suprafață, în furtună…
Sau, mai bine iau avionul spre Moscova să mă-ntâlnesc cu Putin. .. Dar oare Obama n-ar fi mai bun?
Ce fantezist sunt! N-a trecut nicio zi de mandat și deja mi s-a ridicat funcția la cap și fac comparații…🙂

Lasă un răspuns

