Produse din Bucovina, la București


carne

Probabil, nu sunt singurul căruia îi place să consume produse din carne. Probabil, nu sunt singura persoană sătulă de atâtea ”cauciucate” existente pe rafturile supermarketurilor. Probabil nu sunt singurul care a căutat produse din carne cât mai apropiate de cele existente în urmă cu 20-30 de ani, acele produse ”cu gust”, asemeni celor făcute în preajma sărbătorilor de Crăciun când se tăia porcul și se făceau diverse specialități tradiționale din carne.

Mi-e foarte clar: în sudul României NU EXISTĂ PRODUSE DIN CARNE ”CU GUST”. Din această cauză, am căutat și am găsit produse cu gust, aduse din Bucovina, fabricate de Raitar și Rogelya, la Carrefour. Desigur, nu sunt singurii producători din Bucovina… Mi-ar plăcea să găsesc și produse Killer.

Motivația acestei postări rezidă în faptul că, mi-ar plăcea ca vitrina frigorifică a acestor producători să aibă mai mulți bucureșteni fideli acestor produse, astfel încât să mă asigur că afacerea aducerii acestor produse în București să aibă viitor și, implicit, să le pot găsi mereu…proaspete.

Lasă un răspuns

