FLASH-URI LA 33 DE ANI


33
Timpul zboară… și-am împlinit 33 de ani. O vârstă pe care-am împlinit-o, parcă, prea devreme: încă nu am maturitatea pe care mi-aș fi dorit-o pentru 33 de ani… Dar timpul nu întreabă. Te aduce la vârsta dorită de el cu precizia unui chirurg care taie minutele, orele, zilele și anii vieții cu al său bisturiu nemilos.
 
Realizări până la această vârstă?
Nu am prea multe. Iar cele pe care le am le consider fără rezonanță. Aș nota două: curajul de a mă autoevalua și a recunoaște cât de mult mai am de lucrat cu mine însumi. De asemeni, curajul de a fi eu însumi și de a fi propriul limbaj, abandonând mai mult și mai mult tiparul altora.
 
Sunt un tip a cărui labirint interior a rămas cu cicatricele unor experiențe și care și-a înfruntat anumite frici. Nu pe toate…
Cele mai dure experiențe și cei mai duri oameni cu care am interacționat nu m-au învins! Dimpotrivă! Au contribuit la transformarea unui Cezar mai puternic și mai rezistent.
 
Îmi place cum sună vârsta 33…Îmi apare asemeni unei combinații ce ascunde un mister greu de elucidat.

Lasă un răspuns

