Am ales service-ul auto DEXCAR


20160604_105929

?????

Service-ul DEXCAR nu se dezminte. Sunt clientul acestui service de aproximativ 3 ani și realizez că este o companie care își menține raportul calitatate-preț-beneficii la cote incredibil de bune.

Am remarcat stabilitatea seriozității și a profesionalismului lor în tot acest timp, de fiecare dată când le-am călcat pragul cu roțile autoturismului meu.

Mecanicii continuă să lucreze atent și responsabil, iar personalul de la recepție este ireproșabil; îndrăznesc să spun că azi am plecat cu impresia că mașina ta, a clientului, este tratată de ei ca și cum ar fi mașina lor, ceea ce merită apreciat și recomandat.

Service-ul DEXCAR merită să existe și chiar să se extindă pe o piață uneori incertă a reparațiilor de mașini, pentru ca acele companii care oferă servicii dubioase să dispară.

Recomand, pentru încă o dată, service-ul DEXCAR!

Acum au un punct de lucru și în zona Theodor Pallady.

Consultați site-ul lor pentru detalii suplimentare:  http://servicedexcar.ro/

20160604_110018

?????

Lasă un răspuns

