Scrisoare catre locatari, dupa (aproape) un an de mandat – ca Presedinte


Untitled

Pe 20 octombrie se implineste 1 an de cand sunt Presedintele asociatiei de proprietari din care fac parte. M-am apucat si le-am scris o scrisoare. Sunt gata sa-mi depun mandatul daca majoritatea o va cere:

” Stimati locatari,

De aproape un an sunt presedintele vostru si va scriu cu scopul de a primi feed-back-urile dvs. legate de activitatea mea in toata aceasta perioada. Accept criticile, nemultumirile, incurajarile sau chiar propunerea de excludere a mea din rolul de presedinte. Nu tin cu dintii de el.

Am nevoie sa stiu cum percepeti implicarea mea, pentru a-mi ajusta/imbunatati activitatea in rolul pe care mi l-am asumat in urma votului aproape unanim exprimat, vot pe care mi l-ati acordat in luna octombrie a anului trecut.

Ii multumesc pe aceasta cale lui Dan Teodor care m-a ajutat in demersurile de inlocuire a becurilor arse si de achizitionare a solutiei de spalare a pardoselei. Cu siguranta, calitatea vietii noastre si atingerea cat mai multor obiective benefice/dorite de majoritatea/toti este posibila cu implicarea tuturor.
Propun sedinte frecvente, in ciuda opiniei unora ca ar fi inutile. Cu siguranta sunt utile, pentru a discuta si a actiona mai bine.

Sunt un om imperfect, cu defecte si calitati, care admite ca nu a reusit sa actioneze perfect in demersurile intreprinse in toata aceasta perioada.

In ultima perioada am auzit de existenta nemultumirilor legate de scumpirea intretinerii cu 15-20 lei, provocata de achizitionarea unei motocoase electrice si a unui prelungitor cu scopul retezarii buruienilor din spatiul exterior comun al blocului, actiune pe care mi-o asum ca fiind decizia mea.

In perspectiva urmatorului an imi doresc sa amenajam spatiul de sub scara, iar pentru asta am nevoie sa stiu ce ganditi. In urmatorii 2-3 ani preconizez necesitatea zugravirii casei scarii si chiar sa achizitionam un sistem de monitorizare video. Pentru a evitarea colectarii banilor suplimentari, voi propune materializarea acestor obiective, pe masura ce se vor strange banii dedicati acestor obiective.

De asemeni, imi doresc sa comunicam mai mult pentru a putea lua cele mai bune decizii impreuna. Spre exemplu, nu stiu care ar fi cea mai eficienta solutie pentru eliminarea totala a buruienilor din parcare. Astept idei concrete si pe aceasta tema.

Va multumesc!”

Lasă un răspuns

