De ce nu mai sunt liberal


pnl

Nu mi-am propus să scriu acest text. O fac impulsionat și de campania alegerilor interne din PNL la finalul căreia va fi ales noul președinte al PNL:

 Am fost membru PNL. Se întâmpla în anul 2014. M-am implicat intens în campania Președintelui Klaus Iohannis în mediul online dar și în secția de votare unde am fost repartizat ca membru al comisiei unde m-am asigurat că totul se va desfășura cu o corectitudine maximă. Îmi amintesc că i-am spus președintelui de comisie (pesedist) să nu încerce vreo manevră pentru că nu voi ezita să o comunic… și da, în secția de votare unde am fost repartizat nu s-a mișcat…

M-am bucurat că am fost unul din oamenii care a contribuit la victorie. Nu am făcut asta din anumite interese. Ci din convingerea potențialei schimbări în această țară…

În seara alegerilor din turul doi, după ce Iohannis a fost declarat (neoficial, e adevărat) câștigător, am ajuns la sediul central de atunci al PNL-ului din proximitatea Arcului de Triumf. Am aflat că noul Președinte al României va ciocni un pahar de șampanie…și ce credeți? Am ciocnit paharul de șampanie cu noul ”om-simbol” ales al României? Nu! Anumiți oameni din PNL m-au îndepărtat discret și diplomatic. Acest gest m-a dezgustat și nu am mai semnat noua adeziune ocazionată de fuziunea PNL cu PDL.

Dacă PNL nu se va reforma, nu va avea nicio șansă să crească și să mențină oameni cu potențial. Nu mă propunț în privința preferințelor mele legate de viitorul președinte al partidului dar, cu siguranță va trebui să aibă curajul de a reforma partidul implementând o viziune prin care fiecare membru va fi angrenat și apreciat în PNL.

 

 

Lasă un răspuns

